.
.
Този шампоан е предназначен да почисти косата и скалпа от замърсявания и остатъци от стилизиращи продукти, като същевременно осигурява приятно освежаващо усещане и помага да се намали стресът. Формулата на шампоана включва 11 натурални съставки, които имат положителен ефект върху кръвообращението, нормализирането на производството на себум, овлажняването и омекотяването на кожата на скалпа. Тези съставки също така подобряват здравето на космените фоликули и стимулират растежа на косата. При редовна употреба, косата става мека, лъскава и здрава. Важно е да се отбележи, че реакцията на шампоана може да варира от човек на човек, в зависимост от типа на косата и скалпа.
Нанесете на мокра коса с нежни масжиращи движения. Оставете да подейства 2 минути, след което изплакнете с хладка вода.
* Консултирайте се с опаковката на продукта или се свържете с нас.
Поръчките и запитванията от страна на клиентите се обработват от skinwin.bg в рамките на работното време на служителите: 10ч. - 17ч (пон.-пет.)
Всички поръчки направени до 12ч. се изпращат на същия ден.
Всички поръчки направени след 12ч. се изпращат на следващия работен ден.
Всички поръчки се изпращат с куриерска фирма “Спиди”, като цената на доставка за поръчки над 100,00 лв. е безплатна, а за поръчки под 100,00 лв., цената е 4.50лв до офис на Спиди и 5.50лв до адрес. В полето за коментар, можете да оставите както данни за фактура, така и други допълнителни условия, с които ние ще се опитаме да се съобразим.
Задължение на клиента (получателя) е да отвори доставената пратка в момента на нейното получаване, в присъствие на куриера, и да провери за щети по пратката или липси от нейното съдържание, които се дължат в следствие на транспортирането.
Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, с който се попълва констативен протокол в три еднообразни екземпляра. Констативният протокол е задължителен за валидността на покритите от застраховката щети и липси по пратката. Клиентът (получателят на пратката) е длъжен да изиска оригинала и копие от протокола, след което да се свърже с представител на skinwin.bg за завеждане на рекламацията. skinwin.bg се ангажира с безплатна подмяна на повредения/липсващия артикул или възстановяване на заплатената от клиента сума, само след предоставянето на протокола от страна на клиента.